2. ledna 2013

Moje nová rodina..

S velkým nadšením, radostí a slzami v očích musím oznámit že jsem právě dodržela email od rodiny že mě chtějí. Včera ráno jsem si všimla emailu od rodinky z Michiganu. Obsahoval stejné informace jako emaily od ostatních rodin. Obratem jsem odpověděla a čekala na další emaily. Domluvily jsme se že si zavoláme druhý den, to znamená hned po novém roce kolem čtvrté hodiny.

Druhý den jsem byla jako na trní a hned se těšila na telefonát. Vypsala jsem si nějaké otázky na které bych se jich chtěla zeptat, jako u každé rodiny a čekala na ten známej Skype tón. V tu chvíli to přišlo. Rozhovor trval půl hodinky a my se bavily snad úplně o všem. Témata byla všelijaká. Od školy, přes praxi, rodinu až po koníčky a hudbu. Milují cestování a hodně různých aktivit. Podle všeho to je rodinka která se nerada nudí...:)
Mají 4 děti. Dvojčata kluka a holku (1) a pa dvě holky (3,4). Dále pak jako mazlíčky 3 pejsky. Jak to tak vypadá tak se v žádném případě nebudu nudit..:)

Ihned po rozhovoru jsem si řekla že jsem to opět zpackala a nečekala jsem další odezvu jako od ostatních rodin. Naštěstí ale netrvalo tak dlouho a přišel mi email. Ve zkratce něco o tom že si užily rozhovor se mnou a že mají svůj blog vyrobený pro au pairky. Chtěly abych se tam podívala a po prozkoumání všech fotek a článků jim řekla jestli bych nechtěla být au pair v jejich rodině. Udělalo mi to neskutečnou radost a po pár fotkách a článcích jsem ihned odepsala jak jsem velice ráda za rozhovor, že jsou mi nejsympatičtější rodina oproti Předešlým a že jsou pro mě perfektní rodina. Na to mi přišel email že by byly rádi abych byla jejich au pair a jestli bych mohla přijet 15.dubna. V tu chvíli jsem nevěděla co dělat. Nenapadla mě jiná šílenost než jim napsat.... znamená to že jste si mě vybraly jako vaši novou au pair???... přišla odpověď..... ano.....:)

Okamžitě jsem začala obvolávat všechny lidi a musela jsem se svěřit s touto šťastnou zprávou.

Takže teď už jen zařizovat stěhování, zajet na ambasádu a zařídit ostatní věci...

1 komentář:

  1. Super, moc gratuluju a přeju hodně úspěchů ;) tady je odkaz na můj mail (jinak mě to přihlašuje pořád pod google účtem) ... jsem zvědavá na první dojmy ;)

    OdpovědětVymazat