2. ledna 2013

...

Další dokonalá nálada..:) přišel mi email z agentury že mi gratulují a jsem přijata...:) Jsem nadšená ale zároveň velice překvapena jelikož mi napsaly instrukce jak se zachovat dál ale jaksi v tom mám zmatek...:D musím zítra zajít přímo do agentury... Jediné co jsem se z toho dočetla je že si musím " vylepšit " řidičák, zařídit si vízum a začít se čtením handbook-u ....:)

 Momentálně si píšu s aktuální au pair od rodiny.. Sděluje mi veškeré informace abych nepřišla nepřipravena..:) vypadá to velice zajímavě. Holčina mi vždy napíše pár informací a zase odbíhá, jelikož jí zaměstnávají roční dvojčata..:) Už aby tu byl duben a já mohla být připravená a konečně odjet.. Jsou to sice dlouhé dva roky ale pro mě je to neskutečná možnost, zkušenost a poznávání..

Čtěte dále můj blog a získávejte z něj další informace mojí cesty Amerikou...:) díky

Žádné komentáře:

Okomentovat