20. dubna 2013

SLZY NA KRAJÍČKU Z DOJETÍ..:)

Tak se nám to hezky a pomalu krátí.. Musím uznat že nervozita je na mě už i poznat..:) Nejen že jsem velice natěšená ale zároveň se bojím co přijde a zda budu opravdu rozumět jejich rodné řeči..:) Mary (jejich aktuální au pair), se kterou si píšu už hodně dlouho, mi psala že nemusím mít strach..:) Ona sama se toho bála také. Rodina však chápe to že jedeme do USA kvůli jazyku. Je krásné jak se na mě těší i oni..:) Co vše pro mě dělají a jaké mi posílají fotky, to je prostě úžasné..:)

Včera mi přišel balíček kde jsem měla hezky zabalený kožený obal na pas, přáníčko a dárkovou kartu..:) Naprosto mě dojalo jak se o mě hezky starají a že mají tak velký zájem.:)  Dnes mi na E-mail přišla fotka s Emou. Prý abych neměla v pondělí strach až pojedu na ambasádu..:)



Byla jsem naprosto dojatá..:) Co víc dodat..:)

V pondělí 18.3 mířím na Ambasádu v Praze.. Nevím co od toho čekat. Jen mám trochu strach z toho že mi vízum nevydají..  Nakonec vše ale určitě dobře dopadne a já už budu moct balit kufry..:)


Žádné komentáře:

Okomentovat