14. prosince 2012

Rozhovor s tatínkem od rodiny....

Momentálně jsem dotelefonovala po Skype s tatínkem od rodiny a hovor trval 22 minut. Ještě ted se celá klepu nervozitou. Naštěstí jsem tentokrát ze sebe dostala daleko více slov a souvislých vět než posledně. Chápou mojí nedokonalou angličtinu jelikož mají doma také Au pair z české republiky a dokonce mi řekl i pár českých slovíček:) Krásně jsme si popovídaly i když si jednou nejsem jistá jestli jsem odpovídala přesně na to na co se mě ptal..:) Byl trošku překvapenej z odpovědi, takže jsem asi plácla něco úplně jiného..:) no co se dá dělat. Naštěstí se mě pak zeptal jestli budu chtít znovu popovídat a zavolat s přes Skype. Jsem v magickém rozpoložení... Teď nastává chvíle kdy mi prosím všichni držte palečky. Jediný mínus který nevím jestli je dobré je to že chtějí abych přiletěla v lednu. Ale tak snad to dobře dopadne..:)

Žádné komentáře:

Okomentovat