18. prosince 2012

Dnes už jem neustála pochod svých nervů a napsala jiný agentuře ohledně podmínek, ceny a podobně.. Už mě nebaví čekat. Přemýšlím že zajdu do Student agency a vše to zruším. Oni vlatstně za celou tu dobu neudělaly nic pro to aby mi rodinu našly. Pouze mě zavedly v databázi a mám čekat až se rodiny ozvou. Byla to pouze veliká ztráta času, peněz a nervů. Nebaví mě pořád jen čekat a doufat že se někdo ozve, když se někdo ozve přát si že s vámi neztratí kontakt jako ostatí a když ztratí kontakt tak znovu čekat a doufat až se ozvou. Jsou to dva měsíce a já jsem čím dál nešťastnější že tu zůstanu. Snad to dobře dopadne a u CoolAgentu mi budu mít co nabídnout..:)

10 komentářů:

  1. Jako fanda jsem rád že to nevzdaváš!Byla by to škoda,vím jak moc sis to přála,takže ti fanďím :D :)

    OdpovědětVymazat
  2. :) Děkuju moc.. jsem ráda že je tu pár lidí co ví jak je to pro mě důležité..:)

    OdpovědětVymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zase někdo chytrý? Promiň, že to komentuji, ale mám k takovým lidem přímo odpor!!! Nejde tu o gramatiku, ale o obsah. Gramatika nikoho nezajímá a jestli tebe ano, nikdo tě nenutí to číct. Tohle opravdu píší jen ti, co závidí a neví, co jiného by napsali ... :/

      Vymazat
    2. Promiň, ale co konkrétně bych měla slečně závidět? Že o ní žádná rodina nemá zájem? :D
      Já mám zase odpor k lidem, co se snaží veřejně psát a píšou naprosté patlaniny a ještě s chybami :)

      Vymazat
    3. V tom případě proč to čteš a zaobíráš se tím tady? Kdyby tě to nezajímalo tak ani nenapíšeš komentář. Lidi jako ty jsou akorát na prudu. Nic jiného.

      Vymazat
    4. Přesně, z jakého důvodu to tedy čteš??? Ona to píše pro své kamarády. Pokud jsi jedním z nich, máš podporovat a pokud nejsi - proč se o to staráš? Navíc nějaké anonymní vzkazy, kde se lidé neumí ani podepsat ... proč by to měla řešit? Bojíš se napsat kdo jsi? Potom ani tvůj názor nikoho nezajímá ...

      Vymazat
    5. Děkuju Megynko za podporu..:) Budu jí ještě hodně potřebovat..:)

      Vymazat
  4. Jak jsem psala, jsou Vánoce a není tolik času a rodinek je asi méně, ale nevzdávej to. S Cool agentem bych nejela, dávej si na to pozor. Ač se to nezdá, SA je výhodnější - hlavně v pojištění a pak taky partnerské agentury jsou lepší, vím, že holky co jeli s Cool agentem a APIA tak platili strašně poplatků když se vraceli domů, i když agentura tvrdila, že zpáteční letenku vlastně zaplatí, nakonec si platili min. půlku sami ... nepanikař a dej si na čas. Je to veliké rozhodnutí ...

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuju moc za povzbuzení.. moc mi to pomohlo. alespon vím že nebudu ztrácet naději a nic vzdávat..:)

    OdpovědětVymazat